Love







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





این متن از زبون یه آقــاا پسری بـود قشنگ بود گذاشتمش... بخونید زیبا و غم انگیزنه :(

من عاشقم...
عاشق یه دختری كه بهش میگم بانو
عاشق یه دختری كه به خودم قول دادم خوشبختش كنم
شده خودم بدترین سختی هارو بكشم ولی نذارم خم به ابروش بیاد
الان خم به ابروش اومده... خم ابروش یه قبیله رو لرزوند
امید منو گرفت ، درسته من غیرتی ام
در حدی كه پسر غریبه پستشو لایك میكنه اعصابم خورد میشه
بانوی من ، میدونم بریدی ... منم همیشه خواستم خوشبخت شی...
بانوی من ، مواظب باش ، گیر پسر نامرد نیفتی...
بانوی من ، كم خاطره ندارم ازت
دوستت دارم ... حاضرم همه جوره هم ثابت كنم
آهـــــــای با مرامی كه قراره بیای جای من...
بدون :
از پیرن مشكی بدش میاد ... از ریش بلند بدش میاد
دستشو بگیر ، بهویی بوسش كن ، دوس داره
وقتی آرنجتو میگیره ، دستت تو جیبت باشه كه اذیت نشه :(( [ ای جانم این تیکش خیلی درد داره :( ]
عطر بزن ... قبل از قرار سیگار نكش... بدش میاد
بذار بازوتو گاز بگیره... موقع گاز گرفتن بزن تو لپش بگو بسسسسسه :((
پیشونیشو ببوس ... همیشه بوی خوب میده ، بـــوش كن
به تیپش توجه كن
از پسر بی غیرت هم بدش میاد
زیــــادی غیرتی هم مث من دلشو میزنه...
خلاصه ... خانومه...
مرد باش ، خانوم نگهش دار :(



نظرات شما عزیزان:

خــُـــلــدِســــــــــــــــتان
ساعت21:17---30 آبان 1393




۩۩۩ ☫ گوشِ بازی گوش ☫ ۩۩۩



بسم الله الرحــــمن الرحـیــــــم
«قالَ الّــذی عندَهُ عِـلـمٌ مِنَ الکِتابِ
اَنَا آتیکَ بِه قَبلَ اَن یـّـَرتَدَّ اِلَیکَ طَرفــُکَ
فَلَــمـّا رَآهُ مُستَقـراً عـِندَهُ قالَ
هـذا مـِن فضلِ رَبی»
( آیه 40 سوره النمــــل )

۞ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۞

وه!چه غوغائی ست امشب باده ازبالا فکن

باده تبــــریز را در جان مــــولانا فکن

از ضیاءالحق گمانم نور شمس الدین بپا

نور شمس الدین راآنی به جان مافکن

مامرادازجام می جوئیم نی ازجان شمس

شربت «لا»نوش کردیم،نفخهء«اِلا»فکن

ماهمه خاکستر توفان و خورشیدیم وتو

گردی از خاکـــستر مارابه دریاهـافکن

درقبای خود چه داری؟زاهددنیای دون

ازمِی محشرچه داری؟باده ای حالا فکن

باده ای حالا فکن برجام« خُـلدِ ستانیم»

برسر خاکم که می آئی، خــُم لالافکن


.۞ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۞



۩گوش بازی گوش۩



این اَجل بامن تکلـُم می کند هر روزوشب

زندگانی هم مراگـُم می کند هر روز وشب

ای عجب حتی نمی پرسدکه آخر کیستی؟

مرگ در جانم تلاطُم می کند هر روز وشب

یار می آید ،خبر می آرد از دوران پیش

درد می آید تبسُم می کند هر روزوشب

گوش بازی گوش می خنددبه عنوان غزل

گورجسمم راتجسُم می کند هر روزوشب

خاک چشمک می زندبرجان روح خسته ام

قابض جانم ترحُم می کند هر روزوشب

ساقیان با باده هاشان می رسنداز میکده

ساغرماراپُرازخـُم می کند هر روزوشب

ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۞
تمام واجبات رفته را بردار از دوشم

برای آتــش روزقیامت باده می نوشم

لبی تر می کنم تاخاطراتم باربربندد

فراموشم شود درانتهای شهر خاموشم

من اینک واعظ شهرم نه می ترسم

چرا؟چون هرنصیحت می دهدجوشم

مثال مردُم ِسردرگریبان درگریبانم

گهی هشیار،گه، مدهوش ِمدهوشم

حیاتی نیست در چشمان ودرنبضم

گِـرِه افتاده در افـکار مغــشوشم

ندائی می رسد صبح ِاذان صبح

سحرخیزان برخیزید،می کوشم

شهادت می دهم برخیزم از خوابم

به «خُلدِستان» رسم برخیز خاموشم



۩خــُلدستان طریقت ( صفحه جدید )۩_____ ۩۩۩ محمد مهدی طریقت ۩۩۩



این نقاشی های زیبا را ببینید تا ذوق هنری تان شکوفا شود





۩۩۩ ☫ گوشِ بازی گوش ☫ ۩۩۩



بسم الله الرحــــمن الرحـیــــــم
«قالَ الّــذی عندَهُ عِـلـمٌ مِنَ الکِتابِ
اَنَا آتیکَ بِه قَبلَ اَن یـّـَرتَدَّ اِلَیکَ طَرفــُکَ
فَلَــمـّا رَآهُ مُستَقـراً عـِندَهُ قالَ
هـذا مـِن فضلِ رَبی»
( آیه 40 سوره النمــــل )

۞ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۞

وه!چه غوغائی ست امشب باده ازبالا فکن

باده تبــــریز را در جان مــــولانا فکن

از ضیاءالحق گمانم نور شمس الدین بپا

نور شمس الدین راآنی به جان مافکن

مامرادازجام می جوئیم نی ازجان شمس

شربت «لا»نوش کردیم،نفخهء«اِلا»فکن

ماهمه خاکستر توفان و خورشیدیم وتو

گردی از خاکـــستر مارابه دریاهـافکن

درقبای خود چه داری؟زاهددنیای دون

ازمِی محشرچه داری؟باده ای حالا فکن

باده ای حالا فکن برجام« خُـلدِ ستانیم»

برسر خاکم که می آئی، خــُم لالافکن


.۞ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۞



۩گوش بازی گوش۩



این اَجل بامن تکلـُم می کند هر روزوشب

زندگانی هم مراگـُم می کند هر روز وشب

ای عجب حتی نمی پرسدکه آخر کیستی؟

مرگ در جانم تلاطُم می کند هر روز وشب

یار می آید ،خبر می آرد از دوران پیش

درد می آید تبسُم می کند هر روزوشب

گوش بازی گوش می خنددبه عنوان غزل

گورجسمم راتجسُم می کند هر روزوشب

خاک چشمک می زندبرجان روح خسته ام

قابض جانم ترحُم می کند هر روزوشب

ساقیان با باده هاشان می رسنداز میکده

ساغرماراپُرازخـُم می کند هر روزوشب

ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩ஜ۞ஜ۩۞۩ஜ۞
تمام واجبات رفته را بردار از دوشم

برای آتــش روزقیامت باده می نوشم

لبی تر می کنم تاخاطراتم باربربندد

فراموشم شود درانتهای شهر خاموشم

من اینک واعظ شهرم نه می ترسم

چرا؟چون هرنصیحت می دهدجوشم

مثال مردُم ِسردرگریبان درگریبانم

گهی هشیار،گه، مدهوش ِمدهوشم

حیاتی نیست در چشمان ودرنبضم

گِـرِه افتاده در افـکار مغــشوشم

ندائی می رسد صبح ِاذان صبح

سحرخیزان برخیزید،می کوشم

شهادت می دهم برخیزم از خوابم

به «خُلدِستان» رسم برخیز خاموشم



۩خــُلدستان طریقت ( صفحه جدید )۩_____ ۩۩۩ محمد مهدی طریقت ۩۩۩



این نقاشی های زیبا را ببینید تا ذوق هنری تان شکوفا شود


.....










homesickgirl
ساعت15:39---13 بهمن 1392
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط atiyeh در 1:4 AM | |