Love







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





لاغری

لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد. همان طور که چاقی به سلامتی آسیب می‌رساند لاغری زیاد نیز خیری برای سلامتی ندارد. لاغری زمانی رخ می‌دهد که بدن توده‌ عضلانی، مایعات یا چربی‌های خود را از دست می‌دهد. اگر در عرض 6 ماه یا یک سال 5 درصد وزن یا چهار و نیم کیلوگرم وزن از دست دادید آن هم بدون رژیم گرفتن و دلیل خاص یعنی اینکه دچار کاهش وزن ناگهانی شده‌اید. درمان این مشکل با توجه به عامل اصلی آن پیچیدگی‌های خود را دارد. اگر متوجه کاهش وزن بی‌دلیل و ناگهانی خود شده‌اید بدون فوت وقت به پزشک مراجعه کنید. پزشک می‌تواند با انجام بررسی‌های لازم و مشاهده‌ علائم بدنتان علت را کشف و درمان کند. توصیه می‌کنیم تغذیه‌ مناسبی در پیش بگیرید. تا جایی که می‌توانید ورزش کنید و بیشتر استراحت کنید...



نظرات شما عزیزان:

..............
ساعت14:39---22 بهمن 1392
اولا سلام وبعدم من دلیلی واسه اینکه بخوام دل تو رو بشکونم نداشتم که بخوام از راه و طرق وارد بشم واسم مهمی که هر روز میام پی جوابم وگر نه کخ یا انگل یا بیماری ندارم .تو نو اون مدت همه کسم بودی و من واقعا عاشقت بودم اما تو ای که لاف میزنی !من تو این مدت دوستایی بهتر از تو پیداکردم با دوستم راجبت حرف زدم گفت مهم اینه که تو میدونی کارتو نبوده و بعدم من ..............مهم نیست............اگه این جوری که تو میگی بود من الان باید بهترین نویسنده رمان های تخیلی بودم...............مهم نی ..............ااانمیدونستم به شما برمیخوره خانوم پس خودتو بذار جای من!چه بی انصاف همه چیو سوزوندی............

sana
ساعت6:10---11 بهمن 1392
مقصر همه چی خودتی من میخواستم چندبار به مامانت بگم وقتی میومدن اینجا چون برام عزیزبودی اما وقتی دیدم به خاطر اون عزیزم گفتم عیب نداره .بعدشم من دلیلی واسه این کارم نداشتم که بخوام سرکارت بذارم سرکار گذاشتنم حدی داره..........بعدم دروغگو و نامرد خودتی من به خاطر توئه به قول خودت نامرده بی معرفت جلو همه خراب شدم فقط به خاطر توئی که فکر میکردم دوستی اما از دشمن بدتر بودی بعدم انقد افتادی تو این خطا که دقیقا شدی بیتا.....حرف یه پسر هف خط و مارموز برات درست تر از حرف منو بقیس.جوابمو خواستی ایمیل کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط atiyeh در 8:57 PM | |