Love







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دخترم

دخترم امروز برای تو مینویسم...

سالها بعد اگر به دنیا اومدی و بزرگ شدی قد کشیدی و خانوم شدی دلم میخواهد تو را از همه پسرهای محله و مدرسه و دانشگاه دور کنم

دلم میخواهد نگذارم از خانه بیرون بروی

دلم میخواهد رنگ آفتاب را فقط در حیاط خانه ببینی...

دخترم میدانم از من متنفر میشوی

میدانم مرا بدترین مادر دنیا میدانی...

میدانم...خوب میدانم

اما دخترکم اگر بدانی چه بر سر مادرت آمد

چگونه دلش شکست و آرزوهایش تباه شد از مادر گله نمیکنی

دخترم وقتی سنت هنوز درگیر احساس است و منطق نمیشناسد عاشق میشوی...

دخترکم عاشقی درد دارد

این روزها که مینویسم هنوز دخترکی هستم پر از آرزو ،

دخترکی که روزی زن میشود،

مادر میشود،

مادر تو...

بمیرد مادر و درد آن روزهایت را نبیند



نظرات شما عزیزان:

نویسنده وبلاگ
ساعت0:50---8 بهمن 1392
اشنایی که غریبه شدی در ج حرفات میخواستم بگم دیگه دروغ بسه
من با حرفای خودش فهمیدم که توووو همیشه بهم دروغ گفتی و اون اصلا روحشم خبر نداشته از قضیه من چه برسه به اینکه ج پیامامو بده
اونی که ج پیامامو میداد تووووووووئه نامرده بی معرفت بودی و خودتو به جایه اون جا زدی و من ساذه فکر میکردم واقعا خودشه


اشنایی که غریبه شد
ساعت13:11---2 دی 1392
سلام عطی جونم دلم واسه صدات و حرفات تنگه کاش هیچوقت نمیخواستم که برات کاری کنم ولییییییی چ کنم دله دیگه کاش فرصتی بود برای جبران تا بفهمی من بی تقصیرم بی تقصیره بی تقصیرم که نه ولی نه تا اون حدی که تو فک میکنی بهم یه سر بزن به وبم البته
پاسخ: salam hamash dorugh base dg


reza
ساعت21:34---28 آبان 1392
من میمیرم واسه مطالب عاشقونه.خیلی وبت قشنگه.تبریک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط atiyeh در 9:12 PM | |