Love







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق

عشق ؛چه زیبا بود اگر با تو بود

عشق ؛چه زیبا بود اگر فقط یکبار، فقط یکبار در چشمانت نشانی از آن می دیدم

عشق ؛چه زیبا بود اگر تنها قلبت برای من میتپید

عشق ؛چه زیبا بود اگر دستانت گرمی میداد به دستانم

عشق ؛چه زیبا بود اگر طنین صدای زیبایت در گوشم یک بار دیگر می پیچید

عشق ؛چه زیبا بود اگر مثل قدیم یک بار به لبانت دوستت دارم را می آوردی

عشق ؛چه زیبا بود اگر من را لایق دیدن چشمانت میدانستی

عشق ؛چه زیبا بود اگر فقط من بودم و تو بودی و دیگر خدا



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت0:41---12 اسفند 1391
سلام اجی جونم خوبم عزیزم تو خوبی گلم؟
بهت سر میزنم اجی چون نظر دهی وبلاگ ها یه مدت خراب شده بود نمی تونستم واست نظر بزارم گلکم دوست دار خیلی زیاد فعلا بای نفسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط atiyeh در 1:0 AM | |